Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt
From: "Erkko Teder | Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 12:03:05 +0200

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud Kalli mnt 2c ülekäiguraja
põhiprojekti.

Projekti saab alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/24040Kallimnt2clekigurada/EdALEP
gvFVBFoKiQfK85XIgBPGv_POv4zr_5Ycy9ftvcMA?e=RLmb9M>  24040 Kalli mnt 2c
ülekäigurada.asice

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Andres Aasna <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 21, 2024 3:33 PM
To: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked]>
Subject: RE: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Selge. Jätame siis ristlõike joonisel konstruktsiooni kinnistu piirini ja
edasi lihtsalt ei näita midagi.

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, November 21, 2024 3:29 PM
To: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Margus Mikson | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Meie projektala on kuni kinnistu piirini. Kinnistu piirist Kalli mnt 2c
poole on näidatud kokku viimine olemasoleva maapinnaga. Sinise tingmärgiga
on näidatud DP lahendus. Kuna DP lahendust ei ole hakatud projekteerima,
siis ei tea me täpselt, mis konstruktsioonid sinna tulevad.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 21, 2024 2:03 PM
To: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Annan tagasiside korrigeeritud projektile.

1.	Lõikel 1-1 konstruktsiooni nr 3 joonisel on ristlõikel näidatud
muru külv, kuigi asendiplaanil läheb edasi tehiskiviga kate.

2.	Sõidutee ja kõnnitee vahelise äärekivi kõrguseks on projektis ette
nähtud 0 cm. Palun seda korrigeerida ning lähtuda „Tee projekteerimise
normid“ § 13 lõige 2 punkt 5 ehk näha ette äärekivi kõrguseks katte
servast on kuni 2 cm. Korrigeerida tuleb ka ristlõikejoonist.

Palun korrigeerida projekti ning saata see
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
kooskõlastamiseks.

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, November 14, 2024 3:48 PM
To: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Janek Lohu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud projekti.

Projekti saab alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/24040Kallimnt2clekigurada/ESgjCt
-L_79Cs1go8SKRYN0BW9f8_GNFojAoGIvW_CJAPQ?e=cVv5cz>
https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/24040Kallimnt2clekigurada/ESgjCt-
L_79Cs1go8SKRYN0BW9f8_GNFojAoGIvW_CJAPQ?e=cVv5cz

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 12, 2024 9:47 AM
To: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Valgustuse osas täiendused sobivad, kuid endiselt on lahendamata
ülekäiguraja ühendamine tankla kinnistuga (punkt 7). Projektis peab olema
lahendatud minimaalselt ülekäigurada koos kõnniteega kuni Kalli mnt 2c
kinnistu piirini.

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, November 6, 2024 1:52 PM
To: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Janek Lohu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud projekti. Lisasin meiepoolsed
vastused allolevale kirjale rohelisega.

Projektdokumentatsiooni saab alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/24040Kallimnt2clekigurada/EcyaGo
3mFQ9Gg0PoUVK9ccYBP0CJqxJS2ftymkYfU199jw?e=OuReMs>
https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/24040Kallimnt2clekigurada/EcyaGo3
mFQ9Gg0PoUVK9ccYBP0CJqxJS2ftymkYfU199jw?e=OuReMs

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Andres Aasna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, October 28, 2024 11:56 AM
To: Erkko Teder | Roadplan < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Unustasin küsida, kas soovite pöördumisele ametlikku vastust? Kuna
menetlusaeg saab tänasega läbi siis tuleks mul saata ametlik vastus välja.
Kuid kui Te suudate mõistliku aja jooksul projekti korrigeerida vastavalt
esitatud märkustele siis saaksin ka tähtaega pikendada.

Valgustuse osa märkused:

1.	Valgustite juures ei näe vajadust 5 soonese kaabli kasutamisel, ük
valgustite võimsust ei reguleerita. Asendatud 3 soonelisega.
2.	Google pilt näitab, et alajaama juures asuvalt maantee valgustuse
mastilt on valgusti demonteeritud. Kui see on ka täna nii, siis tuleb
valgusti sinna tagasi monteerida. Google mapsis on pilt aastast 2022.
Antud pilt ei vasta olukorrale, mis on täna. Tänaseks päevaks on
tänavavalgustus rekonstrueeritud.
3.	Ülekäigurajale eelneva ja järgneva teevalgustuse ala peab 50 m.
Kalli mnt on valgustatud.

From: Andres Aasna
Sent: Friday, October 25, 2024 1:50 PM
To: 'Erkko Teder | Roadplan' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

Esitan meie poolsed märkused esitatud Kalli mnt 2c ülekäiguraja
projektile:

1.	Vältida tehnovõrkude paigaldamist riigitee alusele maale. Eelneva
kokkuleppe alusel lähtuda tehnovõrkude projekteerimisel riigiteealusele
maale normide peatükist 12 „Tehnovõrk“, Transpordiameti juhendist „Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ ning lisaks tehnovõrkude
valdaja esitatud tehnilistest tingimustest. Maakaabli ristumine maanteega
projekteerida kinnisel meetodil, kaitsehülsis. Projekt viia vastavusse
esitatud projekteerimis nõuetega.

Tänavalvagustuse lahendust muudetud.

2.	Lisada asendiplaanile avalikult kasutatava tee kaitsevöönd.

Kaitsevöönd lisatud

3.	Valgustusprojekti asendiplaani joonisele märkida: valgusti
võimsus, masti kõrgus, kaugus sõidutee servast; toitekaablite
iseloomulikud näitajad. Lisada puudu olev info.

Valgustuse asendiplaanile info lisatud.

4.	Meie väljastatud nõuetes on valgustite värvusindeks vahemikus
5000-5500 K, projektis aga valitud lahendusel 5700 K. Palun põhjendage.

Projekteerija on suhelnud antud märkuse osas teie elektriinseneeri Andrus
Tulliga.

Projekteerija: Transpordiameti TT-s ülekäiguraja valgustitele reeglina on
ette antud värvustemperatuur vahemikus 5000-5500K. Olen oma projektides
kasutanud Philipsi tooteid ja täpselt sama vahemikus neil pole midagi
pakkuda, kuid olemas 5700K. Alternatiivina saaks kasutada Vizulo tooteid,
kuid nende ülekäiguradadele mõeldud optika ei ole nii hea (arvutuste
põhjal) kui Philipsi valgustitel. Kui kriitilised on need lisa 200
Kelvinit lõpptulemusele?

Andrus Tull: Jah on loomulikult lubatud ÜKR valgustitel ka kasutada
värvustemperatuuri 5700 K .

5.	Jalgratta- ja jalgtee (edaspidi JJT) projekteerimisel
riigiteealusele maale (Kalli mnt 2c poolne osa) tuleb projekti koosseisus
esitada isikliku kasutusõiguse (IKÕ) plaanid. Plaanidel tuua eraldi välja
kasutusõiguse seadmine JJT ja/või tehnovõrgu rajamiseks/hooldamiseks
(side- ja elektripaigaldised vms) ning esitada projekti koosseisus eraldi
kaustades. IKÕ plaanid puudu!

Antud projektis ei ole ette nähtud jalgratta ja jalgtee projekteerimine.
Jalgratta- ja jalgtee lahendatakse eraldi projektiga.

6.	Olemasolev juurdepääs Kalli mnt 2c kinnistule märkida
asendiplaanil likvideerituks. Plaanil näidata ära ka uus DP järgne
ristumiskoht. Seletuskirjas kirjeldada kinnistule uut juurdepääsutee
lahendust.

Olemasoleva juurdepääsu asemele on projekteeritud haljastus. Joonisele
kantud DP lahendus.

7.	Ülekäigurada tuleb projekteerida kehtestatud detailplaneeringu
mahus (kirjeldatud allolevas lõigus) ehk ülekäiguraja kõnniteelt kuni
tankla kinnistul oleva jalakäijate alani.

Antud projektis ei ole ette nähtud jalgratta ja jalgtee projekteerimine.
Jalgratta- ja jalgtee lahendatakse eraldi projektiga.

Kui valgustuse osa kohta peaks lisanduma mõni märkus siis edastan need
esmaspäeval.

From: Erkko Teder | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 22, 2024 9:52 AM
To: Andres Aasna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere!

03.10.24 saatsin Transpordiametile kooskõlastamiseks Kalli mnt 2c
ülekäigurada projekti. Millal on oodata Transpordiameti tagasisidet?

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Erkko Teder | Roadplan
Sent: Thursday, October 3, 2024 3:28 PM
To: Maanteeameti klienditugi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Anna Palusalu' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt

Tere

Palume Teie kooskõlastust AS Paide MEK tellimusel koostatud Tõstamaa
alevikus Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekti (Roadplan OÜ töö nr
24040).

Projektdokumentatsioon on lisatud käesoleva e-kirja manusesse.

Tänan!

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.